כניסה לחשבון פתח חשבון

 

במידה ויש לך בעיות עם אפליקציית ה- TWS לאנדרואיד , בדוק כאן למידע נוסף.


• קיבלתי הודעה לעדכון הגרסה , אבל האפליקציה לא מתקינה .
פתרון : בפעם הראשונה שאתה מעדכן את האפליקציה החל מהגרסה 0.1.132,
תחילה, יש למחוק את האפליקציה ולאחר מכן להתקין אותה מחדש.
בעת הכניסה לאפליקציה תקבל הודעה על עדכון הגרסה, אנא לחץ "עדכן" בכדי להגיע לדף האינטרנט של האפליקציה בחנות האפליקציות
כעת, יש לבחור במחיקת האפליקציה ולעקוב אחר הוראות מחיקת היישום.
לאחר שמחקנו את האפליקציה נבחר בהתקנת "TWS mobile" מתוך עמוד האפליקציות בחנות האפליקציות.


אם אינך רואה את כפתור המחיקה בעמוד, יש לעשות זאת באופן ידני ע"י השלבים הבאים :
1. נכנס להגדרות מדף הבית של הטלפון
2. נבחר ב"אפליקציות" ואח"כ נבחר ב"מנהל היישומים"
3. נבחר את "TWS mobile" ולבסוף "הסר התקנה"


מרגע שהסרנו את "TWS mobile" יש להפעיל את קובץ היישום או להתקינו פעם נוספת מחנות האנדרואיד. זהו הליך שדרוג חד פעמי ובעתיד תוכל לשדרג את הגרסאות החדשות בצורה חלקה.


• חסימה בהליך ההתקנה של "MobileTWS" בעת ההתקנה
פתרון : תוכנת האנדרואיד מתייחסת לאפליקציות מחנות היישומים בביטחון של 100%. יחד עם זאת, ניתן להתקין את MobileTWS מהאתר של IB ישירות מהמחשב או ע"י פתיחה של "הגדרות", כניסה ל"מיקום ואבטחה" ושם סימון "אשר התקנה של יישומים ממקורות לא מוכרים".
לאחר פעולה זו נוכל להתקין את MobileTWS ממקורות אחרים ולא רק מחנות היישומים.


• 20 דקות "חסד" על חוסר פעילות  ( 20 דקות בהם המערכת נשארת פעילה ומחוברת )
פתרון : מטעמי אבטחה, MobileTWS תתנתק לאחר 20 דקות של חוסר פעילות. לקוחות עם כספים בחשבון יכולים להפחית את  זמן ה"חסד" אפילו לדקה בכדי להגביר את הבטחה בחשבונם.
בכדי לעשות זאת, ניכנס "לMobileTWS", מתוך החלון הראשי באפליקציה נבחר ב"configuration" ושם נבחר ב " auto logout \ auto reconnect"
במידה והאפליקציה התנתקה באופן אוטומטי יקפוץ לנו "פופ-אפ" על כך.
בלחיצה על ה"פופ-אפ" ה-MobileTWS יתחבר מחדש.


• לאן נעלם הMobileTWS?
פתרון: בעת מענה לשיחה למשל, ה-MobileTWS נעלם מהמסך הראשי. ניתן להחזיר אותו לרקע תוך לחיצה על סמך היישום של MobileTWS  או על ידי לחיצה ארוכה על כפתור הבית. שימו לב, כי במקרה האחרון, MobileTWS  עשוי שלא להיות רשום בין היישומים הפועלים, במיוחד אם הוא היה ברקע לזמן ארוך. הדבר טבעי לחלוטין שכן באנדרואיד כיבוי היישומים לא פעיל באופן אוטומטי כאשר הוא נדרש במשאבים.


כיצד אני מעלה את MobileTWS עבור קבצי היומן לשרת של IB ?
פתרון: במידה ושירות הלקוחות מבקש להעלות את קבצי היומן שלך, הדרך הפשוטה לעשות זאת היא לפני ההתחברות הנוספת שכן קבצי היומן מאותחלים אוטומטית ובאופן מידי. בכדי להעלות את קבצי היומן לפני ההתחברות ל-MobileTWS יש לבצע את הפעולות הבאות :
מתפריט הכניסה יש לבחור ב "Upload log".
בכדי להעלות את קובץ היומן כאשר אתה כבר מחובר ל-MobileTWS יש לבצע את הפעולות הבאות:
ממסך התצורה, בחר ב"Upload log".
בכדי להעלות את קובץ היומן מכל מסך אחר בתוך יישום ה-MobileTWS, הקלד "upload log" , ושם יוצגו נתוני העלאת היומן שם תוכלו לספק תיאור של הביעה ולצרף תצלום מסך שתישלח ל-IB.
שים לב כי לא תוכל לראות את הכיתוב על המסך בעת ההקלדה. במידה ואתה רואה מה אתה מקליד, קיצור העלאת היומן לא יעבוד. על מנת לגרום לזה לעבוד, יש להעביר את הפוקוס למקום אחר. במידה ולטלפון שלך אין מקלדת פיזית, תוכל להפעיל את מקלדת התוכנה בכל עת ע"י לחיצה ארוכה על לחצן התפריט.


במקרים שבהם אינך מצליח להעלות את קובץ היומן שלך באמצעות ההליך הנ"ל, תוכל להציג, להעתיק ולשלוח בדוא"ל באופן ידני, ולשלוח אותו לכתובת : aTWS@interactivebrokers.com


• קיבלת הודעה "שם משתמש וסיסמא שגויים(invalid username or password)

פתרון: מערכת הMobileTWS לא תומכת בסיסמאות מעל ל-8 תווים. במידה והסיסמא שלך היא עם יותר מ-8 תווים יש להקליד את 8 התווים הראשונים או לשנות את הסיסמא דרך דף ניהול החשבון ממחשבך. לשינוי הסיסמא ניכנס ל- "manage account" ולאחריו נבחר ב-"security"
          ולבסוף ב-"change password"


• אבדה לי התקשורת, האם עליי לחכות שהסשן ייסגר בכדי להתחבר מחדש ?

פתרון: ברגע שאתה מחובר לאפליקציית "mobileTWS", כל שאר הסשנים בפלטפורמות הפתוחות יסגרו. במידה ואתה מחובר ל-TWS ואיבדת את החיבור לרשת, אין צורך להמתין לפקיעת TWS. כאשר הנך מחובר למערכת ה-TWS  הסשן הנוכחי מתנתק. שים לב כי mobileTWS  מספקת יכולות מסחר מוגבלות יותר מהגרסה המלאה באינטרנט.

• שגיאת " תצורת החשבון אינה נתמכת" מופיעה בעת הכניסה
פתרון: ישנם מספר סוגי חשבון שעדיין אינם נתמכים בmobileTWS , כולל  חשבונות מוסדיים , חשבונות G  וחשבונות OATS מדווחים. אם ברשותך אחד מתצורת חשבונות אלה לא תוכל לסחור בחשבונך דרך אפליקציית . .mobileTWS

• האם אני יכול לשלוח התראה למייל ולא הודעת טקסט למכשיר שלי ?

פתרון: כן. מעמוד "הודעות הטקסט" של ההתראה, הכנס את כתובת המייל שלך אליה תרצה שההודעה תישלח. כתובת זו תשמש לכל ההתראות העתידיות אלא אם כן שינית או מחקת אותה. אם לא תזין את כתובת המייל שלך, ההתראה תשלח כהודעת טקסט למכשירך הסלולרי.

*בקשה לתכונה חדשה במערכת mobileTWS העתידית
פתרון: אנא שלח את בקשתך ל-IB  באמצעות הפלטפורמה הספציפית לסקירת תכונות חדשות

• פונקציונאליות מיקום הוראה נתמך הכולל מוצרים וסוגי הוראות :
הגרסה הנוכחיות של mobileTWS תומכת בהוראות הבאות :
- סוגי הוראות : לימיט, שוק, סטופ, יחסית, סטופ נגרר, סטופ לימיט
-  מועד פקיעת ההוראה : יומי, GTC ( תקף עד שמבוטל ידנית ), הוראות חוץ משעות המסחר
- מוצרים : מניות, חוזרים עתידיים, אופציות, אופציות עתידיות וכתבי אופציה

• מדוע מערכת ה- mobileTWS נדרשת בנתוני הנייד שלי לפני שהיא מאפשרת לי להציג מודולים?
פתרון: אנו משתמשים במידע מהטלפון הנייד שלך מהסיבות הבאות :
- כדי לשייך התראות חופשיות עם המשתמש שלך, כך שכאשר תפתח את ההתראות החופשיות תוכל לראות את ההתראות שיצרתם בפגישה הקודמת.
- לנתב אותך למסלול עם השרת הגיאוגרפי הקרוב ביותר אליך ( יש לנו שרתים בשלוש יבשות )
- כדי לאכלס מראש את כתובת הדוא"ל כברירת מחדל יחד עם ההודעה. כרגע הדבר חל רק על טלפון של AT&T  ו-   Verizon

אני לא מצליח להשתמש בהתקן הנייד של TWS  דרך ה-WiFi  בעבודה. אני מקבל הודעה שאומרת כי המכשיר אנו מסוגל ליצור קשר עם השרת ושעליי לבדוק את הגישה לאינטרנט
פתרון: ייתכן וקיימת חומת אש בחברתך שאינה מאפשרת את גישתך למערכת. אנא פתח את יציאה 4000 ל unproxied TCP- או התחבר ל-IP  ממכשירך.

 

               

 

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
צור קשר